1

HOIATUS PETUKÕNEDE EEST!

Viimasel ajal on sagenenud petukõned, kus kurjategijad kasutavad tehnilisi vahendeid, et näidata helistajana mõnda Eesti telefoninumbrit. Eesmärk on panna inimene kõnele vastama ja petta temalt välja isikukoodi, PIN-koode, salasõnu või pangaandmeid.

Meile on teada juhtum, kus inimesele helistati ja paluti sisestada isikukood ja PIN-kood, kusjuures telefonis kuvatud helistaja numbriks oli Läänemere Hambakliiniku number.
Kinnitame, et tegemist on pettusega – meie kliinik ei ole sellist kõnet teinud.

Palume kõigil olla äärmiselt ettevaatlik! Meie kliiniku töötajad ei küsi kunagi telefoni teel Teie PIN-koode, salasõnu, kasutajanimesid ega pangaandmeid.

Kui saate kahtlase telefonikõne:

  • Ärge jagage oma isikuandmeid.
  • Ärge sisestage PIN-koode, salasõnu, kasutajanimesid ega pangaandmeid.
  • Katkestage kõne koheselt.

Kui kahtlustate, et olete saanud petukõne või ekslikult jaganud andmeid, võtke ühendust oma sideoperaatori, panga ja vajadusel ka politseiga.

Olge valvsad ja jagage infot ka oma lähedastega!