Kaebuste lahendamise kord

Läänemere hambakliinik OÜ KAEBUSTE LAHENDAMISE KORD
Üldised nõuded
  • vastatakse mitteanonüümsetele kaebustele
  • vastatakse üksnes kaebuse esitanud inimesele, keda teenindati Läänemere Hambakliinikus (v.a seadustega ettenähtud juhtudel)
  • kaebuse (pretensiooni) tekkimisel on töötaja kohustatud kutsuma struktuurüksuse vastutava töötaja
  • kaebuse esitamisest informeeritakse alati Läänemere Hambakliiniku juhatajat
  • kõik kaebused ja avaldused registreeritakse ning säilitatakse registraatuuris, vastavas kaustas
  • kirjaliku (elektroonilise) kaebuse esitamisel tagatakse vastamine 10 tööpäeva jooksul.

Kaebuste registreerimine
  • kõik kõik kaebused (avaldused) ja vastused registreeritakse (säilitatakse) registratuuris
Kirjaliku (elektroonilise) kaebuse lahendamise kord
  • olenevalt kaebuse sisust esitatakse lahendamiseks vastutavale töötajale, kes algatab vajadusel majasisese juurdluse või tagab kohese vastamise
  • vastutav töötaja korraldab seletuskirjade võtmise kaebusega seotud töötajatelt ning organiseerib juhtumi arutelu juhtkonna esindajate osavõtul (juhataja, ülemõde, vastutavad töötajad)
  • pärast arutelu koostatakse vastus, mis saadetakse tähitult (elektrooniliselt) kaebuse esitanud inimesele. Arutelule, olenevalt probleemi olemusest võidakse kutsuda osalema ka kaebuse esitaja (ka siis kui ollakse avaldatud selleks soovi)
  • vastutav töötaja on kohustatud kaebuse esitajat informeerima võimalusest pöörduda Sotsiaalministeeriumi ravikvaliteedi komisjoni või Eesti Tervisekassa poole olenevalt kaebuse sisust.
Kaebusi saab esitada:

Läänemere hambakliinik OÜ, e-post: info@lhk.ee, telefon: 6600 460

Eesti Tervisekassa, e-post: info@tervisekassa.ee, telefon: (+372) 669 6630

Terviseamet, e-post: info@terviseamet.ee, telefon: (+372) 794 3500

Sotsiaalministeeriumi Tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjon, e-post: info@sm.ee